• عنوان : اتصال به مرکز تلفن VOIP
  • دسته بندی : پشتیبانی فروش مالی
  • تاریخ شروع : 08/07/1399
  • وضعیت : تکمیل شده
  • رتبه بندی :
  • اشتراک گذاری :

توضیحات نرم افزار اتصال به مرکز تلفن VOIP

شما با ماژول اتصال به مرکز تلفن VOIP میتوانید تمامی لگ های تماس خود را دریافت کنید.
در این لگ شما قادر خواهید بود تماس های از دست رفته, جواب داده نشده,جواب داده شده,منتظر مانده را با همراه داخلی تماس گرفته شده و همچنین مدت زمان و قابلیت  پخش صدای ظبط شده تماشا کنید.


همچنین اتصال به VOIP ما قادر خواهد بود زمانی که داخلی شخصی تماس میخورد به در دیتابیس جستجو کرده و مخاطب/سازمان را بر اساس شماره تلفن جستجو کند و اسم و مشخصات ایشان را به کاربر نشان دهد.



همچنین کاربر اگر جدید باشد میتوانید آن را با فقط با نوشتن نام در سازمان/مخاطبین/سرنخ فروش ثبت کنید.


و همینطور که مشاهده میکنید میتوانید یادداشت نیز حین صحبت برای این مخاطب ثبت کنید تا فراموش نکنید.


از مزایای دیگر سیستم مرکز تلفن VOIP با CRM این هست که میتوانید کارشناسان خود را بررسی کنید با توجه به فیلتر تعداد تماس از دست رفته یا دقیقه/تعداد صحبت با مشتریان.


لازم به ذکر هست که آریا  CRM مانند دیگر نرم افزار ها هیچ نرم افزاری روی VOIP نصب نکرده و آن را کند نمیکند و کاملا اصولی و با استفاده از API تمامی موارد نیاز خود را از سرور VOIP دریافت میکند.



  • این ماژول نیاز به نصب نرم افزاری ندارد و همه جا کار میکند
  • این ماژول حتی در موبایل نیز کار میکند
  • این ماژول تکمیل شده هست و هیچ ایرادی در آن یافت نمیشود
  • این ماژول دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه هست بدون سوال