امکانات اداری اتوماسیون اداری

در اینجا با امکاناتی که برای بخش اداری نررم افزار CRM آریا آماده کرده ایم آشنا می شوید.

دفتر اندیکاتور

دفتر اندیکاتور برای ثبت تمامی نامه های ورودی و خروجی و شماره کردن نامه ها به صورت خودکار و ارجاعات نامه ها به بخش های مربوطه برای پیگیری/مشاهده و یا انجام.

ساخت نامه

ساخت نامه رسمی با سربرگ بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با نوشتن متن نامه با قابلیت ذخیره متن های تکراری برای استفاده از آنها و قابلیت مهر الکترونیک که امضای واقعی شما را استفاده میکند برای پرینت و ارسال.

ارجاعات و چرخش کار فوق پیشرفته

قابلیت ارجاع دهی فوق پیش رفته تمامی نامه ها و مطلب ها به دیگر بخش ها و یا زیر دستان با چهار دسته بندی جهت مشاهده,اقدام,اظهار نظر و پیگیری که به شما کمک میکند به راحتی تمامی کارهای محوله را به دیگران ارجاع و به راحتی پیگری نموده و همچنین هرکسی بداند کارهای روزمره اش چیست.

جلسه های برگزار شده

به راحتی جلسات برگذار شده خود را ثبت و صورت جلسه ساخته و یا پیوست کنید. همچنین کارهای هر صورت جلسه را تنها با دو کلیک به انجام دهندگان ارجاع داده و انجام شدن آنها را پیگیری کنید

جلسات آتی

جلسات آینده خود را ثبت و شرکت کننده ها را با ایمیل, رخداد و یا پیامک با خبر سازید. همچنین پس از تاریخ برگزاری سامانه سازنده را موظف به ساخت جلسه برگزار شده میکند تا صورت جلسه را پیوست و کارهایی که باید انجام شود را به انجام دهندگان ارجاع دهد. همچنین در تقویم کاری لیست میشود.

فرم های اداری

تمامی برگه های مرخصی و ماموریت را کنار گذاشته و اینکار را به سامانه بسپارید. فرم های مرخصی, درخواست کالا, درخواست خرید کالا, ماموریت, مساعده از قبل آماده شده و قابلیت تائید توسط چندین مدیر طبقه بندی شده و همچنین ثبت نظر هرکدام و گزارشات آخر ماه را نیز داراست.

اشتراک فایل

نیاز به اشتراک فایل توسط شبکه را فراموش کنید. با این پلاگین شما قادر خواهید بود بی نهایت پوشه سازی کرده آنها را به گروه و یا کاربران خاص اختصاص داده و به راحتی فایل گذاشته و یا حذف کنید. همچنین قابلیت رخداد دهی در زمانی که فایل جدیدی به پوشه شما اضافه شد وجود دارد.

ایمیل داخلی

با ایمیل داخلی میتوانید به با سرعت سه برابر ایمیل های خود را چک کنید چون اولین بار همه ایمیل ها دریافت شده و در سامانه ذخیره میگردد. همچنین میتوانید به راحتی از ایمیل خود برای ارسال نامه و پروپوزال با یک کلیک استفاده کنید. از امکانات دیگر این پلاگین قبول کردن ایمیل های شرکتی - gmail - yahoo و کلیه ایمیل های دیگر میباشد و در قطعی اینرنت نیز شما دسترسی به ایمیل های خود دارید.

فکس الکترونیک

ارسال فکس با تلفن مخصوص یا پرینتر مخصوص را فراموش کنید. و همچنین برگه حرام نکنید. سامانه به صورت الکترونیکی فایل های PDF را به شماره درخواستی فکس میکند. همچنین تمامی فکس های آمده را به صورت PDF ذخیره و برای بخش اداری نمایش میدهد که ذخیره و یا حتی ثبت اندیکاتوری شوند.

سازمان ها

تمامی سازمان هایی که با آنها ارتباط دارید را با اطلاعتشان ذخیره کنید تا همیشه به راحتی به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید. همچنین تمامی اطلاعات نظیر نامه های اندیکاتوری رد و بدل شده, فکس ها, ایمیل ها, پیش فاکتور ها, فروش ها, کارهایی که باید انجام میشده را به صورت طبقه بندی شده برای هر سازمان با یک کلیک مشاهده و یا گزارش گرفته و ذخیره کنید.

مخاطبین

مخاطبین هر سازمان که با آنها در ارتباط هستید و یا اشخاص حقیقی را ثبت نموده تا همیشه به اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید. همچنین یادداشت ها و کارهای لازمه برای این مخاطب را برای خود و یا دیگران نوشته و حتی فایل های لازم را پیوست نموده تا همگان به راحتی دسترسی به این اطلاعات داشته باشند. همچنین تمامی اطلاعات رد و بدل شده با این مخاطب نیز به صورت طبقه بندی شده قابل مشاهده هست.

تقویم کاری

دقیقا با ظاهر تقویم رومیزی نمایش داده میشود و به حالت هفتگی, روزانه, ماهانه دارد که در دو حالت اول حتی ساعات کاری را نیز نشان داده. و البته کار تقویم کاری نمایش تقویم نیست بلکه تمامی یادآور ها و کارهایی که برای تک تک روزها و حتی ساعات خاصی از روز دارید را نمایش و با یک نگاه کارهای روزانه خود را میتوانید مشاهده کنید.

چارت سازمانی

میتوانید به راحتی چارت سازمانی خود را به صورت کاملا گرافیکی و مانند حالتی که در نرم افزار ها میسازید فقط با وارد کردن سمت و مافوق آن چارت سازمانی شرکت خود را ساخته و همه کاربران نیز میتوانند آن را مشاهده و مطلع شوند چه کسی در کجای چارت قرار دارد. همچنین خروجی تصویری چارت سازمانی را نیز میتوانید بگیرید و به هر چارت امکاناتی ویژه دهید.

حریم مطالب

شما دقیقا میتوانید انتخاب کنید که چه سمت هایی از چارت سازمانی به چه قسمت هایی از اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای مثال چه کسانی بتوانند نامه های اندیکاتوری را مشاهده کنند, بسازند, ویرایش کنند یا حتی حذف کنند و اینکار در تمامی قسمت های سامانه انجام شده و با تفاوتی بسیار بزرگ نسبت به دیگر نرم افزار ها که در اینجا حالت اتوماتیکی وجود دارد که اگر شخصی ارجاعاتی در نامه ایی گرفت نیز میتواند به آن دسترسی داشته باشد حتی اگر به مشاهده همه دسترسی نداشته باشد.

اخبار و مقالات

شما میتوانید اخبار مهم و مقالات مهم را با دسته بندی ویژه در سامانه به همه نشان دهید, فایل پیوست کنید و یا بخش نامه های مهم را به صورت آنی به همه کارکنان خود نمایش دهید.

امکانات فروش نرم افزار CRM

در اینجا امکاناتی که برای بخش فروش آماده کرده ایم معرفی میشود

مدیریت محصولات

با پلاگین محصولات شما قادر خواهید بود تمامی محصولات خود را با دسته بندی دلخواه و طبقه بندی مجزا با لیست قیمت های متفاوت و تعداد موجودی هرکدام به سامانه اضافه کنید و با پلاگین های دیگر مانند فاکتور و پیش فاکتور فروش آن را مدیریت کنید.

فاکتور ساز آنلاین

با فاکتور ساز آنلاین به راحتی قادر خواهید بود محصولات مد نظر را افزوده تعداد فروش آن را معین و اگر نیاز بود قیمت آن را تغییر و تخفیف ها و مالیات ها و هزینه های متفرقه مانند حمل نقل را به آن افزوده و به صورت رسمی یا غیر رسمی آن را ساخته و با یک کلیک با سربرگ شرکت خود خروجی PDF-پرینتی آن را دریافت و امضا و به مشتری ارسال کنید.مراحل تائید, پیگیری نیز موجود هست.

سرنخ ها و فرصت فروش

با وجود این امکان شما میتوانید اشخاصی که میتوانند به مشتری تبدیل شوند را لیست کرده و مذاکرات با مشتری را ثبت. تاریخ اقدام های بعدی برای سرنخ را تائین و مسئول پیگیری هرکدام را انتخاب کرده. لازم به ذکر هست تمامی مذاکرات ثبت شده از هر طریق به صورت تایم لاین لیست خواهد شد. اینکار به شما کمک میکند با یک نگاه تمامی صحبت های انجام شده با مشتری را متوجه شوید.

پرتال مشتریان

همانطور که میدانید دسترسی به نرم افزار CRM فقط برای کارمندان میباشد. با پرتال مشتریان میتوانید پرتالی جدا برای مشتریان خود داشته باشید تا پشتیبانی شوند. تیکت ارسال کنند فاکتور و پیش فاکتور های خود را مشاهده و یا پرداخت نموده و امکانات دیگری که میخواهید را دسترسی داشته باشند.

یادداشت پیشرفته

با پلاگین یادداشت پیشرفته که در اکثر امکانات سامانه موجود هست شما میتوانید کارهای مهم هر سرنخ,مخاطب یا سازمان را ثبت. فایل پیوست کنید, ارجاع به دیگری برای انجام دهید و متن دلخواه بنویسید. همه اینها در فرمی بسیار ساده که در شرکت های آژانس هواپیمایی به شدت از آن استقبال شده

کارتابل انحصاری و پیشرفته

با کارتابل خاص و پیشرفته مخصوص نرم افزار CRM آریا شما قادر خواهید بود به سادگی و بدون سردرگمی از جوان تا پیر به راحتی تمامی کارهای روزمره و کارهای ارجاع شده به خود و یادآور هایی که ساخته اید را با تاریخ به تفکیک مشاهده, پیگیری, اظهار نظر, اقدام, ارسال شده مشاهده و انجام دهید

بیش از 20 ویجت هوشمند

هر بخش میتواند با توجه به مسئول خود ویجت های خاصی را برای خود فعال کند تا در داشبورد خود مشاهده کند, مثلا ویجت مذاکرات برای بخش فروش که دقیقا روز و تاریخ اقدام بعدی که برای هر مشتری باید انجام دهید را نشان داده و آنهایی که با تاخیر مواجه شده است را به صورت آلارم ببینید, یا ویجت وظیفه ها که نامه ای وظیفه شما را با تاریخ مورد انتظار و شرح خلاصه موضوع به ترتیب تاریخ نمایش میدهد و بیش از 20 ویجت دیگر.

Task و یادآور انحصاری

با یادآور انحصاری ما به راحتی در مطالی که نیاز دارید یادآور با یک نام و فقط تاریخ بسازید و خودکار تبدیل به تسک برای شما شده و در داشبورد شما با سه رنگ مختلف مربوط به امروز, گذشته و آینده هست مشاهده کنید. این یادآور در همه جای سامانه و تک تک پلاگین ها قابل استفاده هست و پس از ساخت میتواند با تیک خوردن مدیریت شود در بسیاری شرکت ها به عنوان گزارش کار روز نیز استفاده شده و در بعضی از شرکت ها با توجه به آسانی استفاده برای ثبت نکات مهم در تماس ها استفاده میشود.

سرویس ها و پشتیبانی

شما میتوانید برای محصولات خود و یا مشتریان خود تاریخ پشتیبانی گذاشته و یا حتی سرویس های دوره ای که شرکت شما باید خرید کند را نیز در سرویس ها ثبت کنید مثلا زمان تمدید اینترنت و یا مثلا زمان پشتیبانی مشتری که تا چه تاریخی میباشد. بدین صورت هم به مشتری دسترسی تا تاریخ خاص به پرتال و سیستم پشتیبانی داده و هم برای خرید های خود از چند روز قبل اطلاع پیدا کنید و قبل از دیر شدن سرویس های خود را تمدید کنید. این قابلیت خودکار قابلیت تمدید و ارتقاع را نیز دارد.

تحلیل داده و هوش تجاری

نرم افزار CRM هوشمند آریا دارای هوش تجاری بوده و با توجه به دلایل شکست در پیش فاکتور و فاکتور و یا تاخیرات در پروژه ها و یا حتی دلایل تاخیر خودکار تحلیل انجام داده و گزارش هایی مبنی بر بهبود کار شرکت شما ارائه میکند. یک نمونه آن قیف فروش میباشد که دقیقا نشان شما میدهد تنگنای قیف شما کجاست و چه گونه میتوان آن را برزگتر کار تا فروش بیشتری انجام شود. همچنین از تک تک پلاگین ها با فیلترهای دلخواه در کمتر از 30 ثانیه میتوان گزارش تهیه کرد.

سیستم تیکت انحصاری و قدرتمند

با سیستم تیکتینگ نرم افزار آریا قادر خواهید بود به مشتریان خود پشتیبانی دهید و سوالات آنان را جواب دهید. تفاوت این سیستم تیکت با دیگر سیستم ها این هست که هم از طریق PC قابل دسترسیست هم موبایل و هم پرتال مشتریان و هم SMS! از دیگر امکانات نرم افزار پشتیبانی تیکت ما میتوان به چرخش های قابل تنظیم در چارت سازمانی و انتقال خودکار آن به دیگر بخش ها اشاره کرد.

BPMS - چرخش کار هوشمند

یکی از بهترین امکانات نرم افزار CRM آریا قابلیت ساخت چرخش کار در تمامی پلاگین ها بوده و به راحتی میتوانید مراحلی که فرم باید طی کند و به کجا ختم شود را تعریف و سامانه هوشمند آریا حتی آن را آنالیز کرده طی مدت زمان طولانی و یا در هنگام کار و چرخه های بیهوده و وقت گیر را به شما نمایش میدهد تا آن را اصلاح و سرعت انجام کار را در شرکت/کارخانه خود بالاتر ببرید.

امکانات بازرگانی نرم افزار CRM

در اینجا امکاناتی که برای بخش بازرگانی شرکت ها در نظر گرفته شده لیست میشود.

مدیریت پروپوزال ها

تمامی پروپوزال های ارسالی برای مشتری خود را ثبت و فایل های آن را نگه داری کنید. همچنین اینکه چه تعداد ویرایش انجام شده را ذخیره و تغییرات آن را اتوماتیک پیگیری کنید.

استعلام ها/مناقصه ها

تمامی مناقصات و یا استعلام های موجود را ثبت و تاریخ هرکدام مثلا ارسال اسناد, تضمین و نتیجه را مشخص و تائیدیه های لازم را توسط چارت سازمانی به آن افزوده و با سرعت و بدون فراموشی تک تک مناقصات و استعلام را که میتوانید شرکت کنید را پیگیری و انجام دهید.

مدیریت پروژه

با بهترین و نوین ترین روش مدیریت پروژه ساخته شده که نظیر ان را هیچ کجا ندیده ایدو مراحل پروژه را با چند کلیک افزوده, بخش های هر مرحله را انتخاب و تسک های مورد نظر هر بخش را اضافه کنید. حریم مشخص کنید مسئول پروژه و مسئول تک تک تسک ها را مشخص و همه اینها را به صورت گرافیکی در یک صفحه کاملا زیبا مشاهده کنید. همچنین گزارش گیری ها, درصد پیشرفت ها, تسک های حیاتی و غیره را هوش مصنوعی سامانه برای شما آماده سازی میکند.

امکانات تخصصی CRM آریا

در اینجا امکانات اضافی تخصصی برای شما لیست خواهد شد

فرم ساز

هر شرکتی امکانات اضافی دارد که نیاز به ثبت و پیگیری دارد. برای مثال خرید های روزانه, نگران نباشید با فرم ساز قدرتمند آریا شما خود قادرید به صورت کاملا گرافیکی فرم های مورد نیاز خود را ساخته , با تنوع فیلد های زیاد هر اطلاعاتی که نیاز به پر شدن دارد را قرار داده و تائین کنید توسط چه کسانی دیده و یا پر شود. همچنین این فرم ها قابلیت ارجاع دهی و پیگیری را نیز دارند دقیقا مانند دیگر ماژول های پیش فرض ساخته شده.

اتصال به همه ایمیل ها پیامک ها

نرم افزار CRM آریا به صورت تخصصی و امن قابلیت اتصال به تمامی سرویس های ایمیل و پیامک را داراست. چه برای ارسال به کاربران خود سامانه باشد و چه برای رخداد دهی و تبلیغات به مشتریان. با آپشن های فراوان از طریق پیامک,فکس و ایمیل به کارمندان خود یا مشتریان یا حتی اشخاصی جز این دو گروه پیام دلخواه یا پیشفرض با قالب های زیبا ارسال کنید.

API اتصال به اطلاعات

میخواهید بدون نیاز به درک کد های CRM ما نرم افزار خود را توسعه دهید؟ مشکلی نیست با api منحصر به فرد سامانه آریا شما قادر خواهید بود تمامی اطلاعات ثبت شده را با فیلتر های مخصوص به صورت امن دریافت و در نرم افزار خود از آن استفاده و به صورت شخصی توسعه دهید. مثلا app موبایل سامانه ساخته یا به تلگرام خود وصل کنید, یا پرتال مشتریان مجزا ساخته و یا فرم استخدام وب سایت خود را به نرم افزار خود متصل کنید.

قابلیت اتصال به بی نهایت نرم افزار

سامانه آریا با هسته قوی خود قادر میباشد به اکثر نرم افزار های دیگر متصل شده و اطلاعات آنان را دریافت, آنالیز یا حتی تغییر دهد. برای مثال شما میتوانید نرم افزار حضور غیاب خود را به سامانه متصل کرده و حقوق کارمندان را حساب کنید. میتوانید به نرم افزار مالی خود وصل کرده و سود و زیان هر پروژه را محاسبه کنید. میتوانید به پرتال مشتریان وصل شده و فاکتور مشتریان را در سامانه ای مجزا به او نشان داده و یا به سیستم تیکت پشتیبانی مشتریان وصل کنید.

گزارش گیری و نمودار سازی

نرم افزار CRM آریا قادر میباشد تمامی اطلاعات شما را آنالیز کرده, فیلتر شده نمایش داده, به ترتیبی که میخواهید نشان دهد و حتی با فیلتر ها و ترتیب نمایش و تعداد انتخاب شده با یک کلیک به شما خروجی excel,pdf,csv دهد و شما برای گزارش گیری کلا به 5 کلیک نیاز دارید. همچنین قادر هست فعالیت کارکنان را آنالیز کرده و رتبه بندی کند که کدام کارمند بیشتر فعال بوده و یا کدامیک مسئولیت بیشتری دارد.

دسترسی آزاد از همه جا

نرم افزار CRM آریا از طریق شبکه داخلی شرکت, سیستم خانه, موبایل, تبلت قابل دسترسی هست و تفاوت اصلی آن با دیگر نرم افزار این میباشد که دقیقا همه امکانات را در همه دستگاه ها دارید و برای مثال نسخه موبایل فقط شامل برخی قسمت ها و یا فقط مشاهده نیست بلکه تمامی امکانات در همه جا یکیست و از طریق شرکت و شبکه داخلی و اینرنت قابل دسترسیست.