انتخاب بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری

امروز میخواهیم درباره انتخاب بهترین نرم افزار اتوماسیون اداری صحبت کنیم و اینکه چه ابزاری باید ملاک باشد. تعریف نرم افزار اتوماسیون اداری اتوماسیون اداری و دفتر اندیکاتور جدا از نرم افزار های کمک به فروش و یا خدمات پس از فروش بوده ولی روش کار آن مانند crm میباشد و جدا از ثبت تمامی وقایع و نامه ها به صورت دیجیتال به شما کمک میکند اطلاعات خود را طبقه بندی کرده و کارها سر موعد انجام شود و فراموشی یا خطای انسانی وجود نداشته باشد. نرم افزار دفتر اندیکاتور به شما کمک میکند تمامی نامه های خروجی و ورودی خود را ثبت دیجیتال کرده و خودکار شماره کنید. و با سیستم قدرتمند ارجاع در نرم افزار CRM آریا شما میتوانید حتی کارهایی که باید بر روی یک نامه انجام شود را به بخش های مورد نظر ارجاع داده جهت اقدام – مشاهده – اظهار نظر یا حتی پیگیری. جدا…

ادامه ←

نرم افزار CRM رایگان فارسی

با نرم افزار crm آریا آشنا شوید و خصوصیات بارز آن را بشناسید. نرم افزار اتوماسیون اداری و crm آریا در سال 97 تولید و از یک صفحه طی دوسال و همکاری استفاده کنندگان به بیش از 200 صفحه رسید. همیشه در نرم افزار CRM آریا مهمترین چیز کاربر پسندی و سادگی ظاهری آن بود و پخش نشدن وظیفه ها که باعث میشود یادگیری و کار با آن بسیار سخت و دل نچسب باشد. ما در سی ار ام آریا کلیه وظایف از نامه های اداری تا مدیریت پروژه و نامه های داخلی و فرم های اداری(مانند مرخصی) را در داشبورد و یا همان کارتابل کاربر لیست کردیم. با انجام اینکار کاربر با باز کردن نرم افزار CRM آریا بلافاصله تمامی کارها در تمامی قسمت ها را با اولویت بندی و مرتب شده مشاهده میکند. اینکه حدود 50 پلاگین از دفتر اندیکاتور و اتوماسیون اداری تا سرنخ فروش و مدیریت…

ادامه ←

یادآوری کارهای روزانه

با نرم افزار اتوماسیون اداری و CRM آریا شما میتوانید در طی چند ثانیه یادآوری کارهای روزانه خود را با امکانات کامل بسازید! برنامه یادآور کارهای روزانه نرم افزار CRM آریا چگونه کار میکند شاید فکر میکنید منظور از کامل بودن پر کردن و چندین و چند فیلد هست که خب مثلا اصلا پشت تلفن یا در حال صحبت با مشتری امکان پذیر نیست. همچنین کاربر از پر کردن فرم های طولانی همیشه دوری کرده و سعی میکند به مغذ خود برای یادآوری استفاده کند, ولی خب در نرم افزار CRM آریا اصلا یادآوری کارها بدین صورت نیست بلکه شما فقط یه موضوع کوتاه و تاریخ به یک کلیک انتخاب میکنید که کی یادآوری شود. همانطور که قبلا در بلاگی دیگر راجع به کارتابل کاری کاربر نرم افزار CRM آریا صحبت کردیم. در این کارتابل جدا از تقسیم کار و لیست وظیفه ها شما میتوانید یادآور های خود را نیز…

ادامه ←

کارتابل کاربر و چرخش کار

شما در نرم افزار CRM آریا با کارتابل کاربر انحصاری و چرخش کار وظیفه ها میتوانید نظم کاری خود را برقرار کنید. کارتابل کاربر چیست کارتابل کاربر یا همان داشبورد کاربر تمامی وظیفه ها در همه قسمت های سامانه را با دسته بندی و اولویت نشان کاربر میدهد. و با این سیستم کاربر شما هیچگاه کاری را فراموش نخواهد کرد یا عذری نخواهد داشت. بدین ترتیب که با چندین دسته بندی از جمله ‘مشاهده – پیگیری – اقدام – اظهار نظر وظیفه ها طبقه بندی خواهند شد. همچنین نمایش میدهد که این ارجاع مربوط به کدام قسمت بوده مانند (نامه داخلی – نامه اندیکاتوری – جلسه-صورتجلسه – دعوت به جلسه – پیگیری مشتری – وظیفه پروژه) همچنین نمایش میدهد توسط چه کسی و در چه زمانی ساخته شده و با کلیک روی لینک به آن نامه یا مطلب رجوع داده خواهید شد. همچنین سیستم ارجاع کار پیشرفته نرم افزار crm…

ادامه ←

نرم افزار دبیرخانه رایگان

نرم افزار دبیرخانه در سامانه آریا به صورت رایگان! شما با دریافت رایگان سامانه آریا یک نرم افزار دبیرخانه به صورت رایگان دارید. که از امکانات آن میتوان ساخت نامه مانند microsoft world اشاره کرد که دقیقا با سربرگ شرکت شما نامه را خروجی PDF یا پرینتی میدهد. خودکار نامه های شما را شماره کرده و حتی به صورت اتوماتیک نامه ها را از فکس الکترونیک و ایمیل دریافت و با یک کلیک به نامه های اندیکاتوری ارسالی یا دریافتی اضافه میکند. در سامانه آریا با نرم افزار دبیرخانه میتوانید چرخش کار نیز داشته باشید و زیر تک تک نامه ها به کارکنان ارجاعات جهت مشاهده/اضهارنظر/اقدام و یا پیگیری زده که بدین صورت در کارتابل کاربر لیست شده و شروع به انجام آن میکند. از امکانات دیگری که سامانه آریا برای نرم افزار دبیرخانه ارائه میدهد امضای واقعی روی برگه هاست که شما فقط کافیست یکبار امضای اشخاص را افزوده …

ادامه ←

اسکریپت پرتال مشتریان رایگان

با اسکریپت پرتال مشتریان رایگان و نسخه تجاری شما قادر خواهید بود با تیک زدن و یک تاریخ برای سازمان ها و مخاطبین خود اکانت بسازید تا به پرتال مشتریان متصل شوند. در پرتال مشتریان امکاناتی نظیر تیکت پشتیبانی, فاکتور ها و پیش فاکتور ها که با فاکتور ساز آنلاین طراحی شده, اتفاقات مهم پروژه و آخرین تغییرات و امکان پرداخت آنلاین و امکانات ریز دیگری وجود دارد. امکاناتی که در بالا ذکر شد توسط مدیریت سامانه قابل فعال/غیر فعال سازی میباشند تا همانگونه که شما میخواهید کاربران پرتال مشتریان را مشاهده کنند. همچنین این پرتال به شدت ایمن شده و اجازه نخواهد داد از اطلاعات ثبت شده شرکت شما سواستفاده شود. ولی برای پشتیبانی مشتری و اینکه بتوانند مشکلات یا سوالات خود را تیکت کرده و کارمندان شما در سامانه خود مشاهده کنند امکانی بسیار فوق العاده میباشد. همچنین برخی شرکت های برای پشتیبانی محصولات و حتی گارانتی و…

ادامه ←

طراحی چارت سازمانی آنلاین

با نرم افزار طراحی چارت سازمانی آنلاین گرافیکی مدیریت ارتباط با مشتری crm آریا میتوانید در چند دقیقه چارت سازمانی خود را بسازید. پلاگین طراحی چارت سازمانی آنلاین نرم افزار آریا فقط نام سمت را گرفته و اینکه مافوق آن چه کسی هست و خودکار شروع به طراحی گرافیکی چارت سازمانی شما میکند. همچنین این پلاگین در آخر و پس از اتمام کار شما خروجی عکس یا PDF چارت سازمانی شما را میدهد. همچنین جدا فقط از ظاهر نمایشی چارت سازمانی شما بعد از آن میتوانید به هر سمت دسترسی های متفاوت دهید چه که امکاناتی در نرم افزار CRM آریا داشته باشند. برای مثال سمت اداری فقط قابلیت ساخت نامه اندیکاتوری و نمایش همه نامه ها را داشته باشد و مدیر فروش فقط قابلیت ویرایش پروژه ها در مدیریت پروژه و مسئول IT قابلیت حذف همه چیز و ویرایش همه چیز را. بدین گونه هم چارت تعریف شده برای…

ادامه ←

نرم افزار فکس الکترونیک بدون برگه

همانطور که میدانید نرم افزار CRM آریا دارای  پلاگین فکس الکترونیک میباشد. سرویس فکس الکترونیک به شما کمک میکند تا بدون نیاز به برگه و خطا و شماره گیری های متعدد و اشکالات بسیار فراوان پیگیری تحویل از نسخه دیجیتال آن استفاده نمائید. برای استفاده از فکس الکترونیک لازم است تا در وب سایت fax.ir ثبت نام کرده و سرویس مورد نظر خود را انتخاب و شماره تلفنی را در اختیار بگیرید. سپس شماره تلفن فکس شرکت خود را روی شماره گرفته شده دایورت میکنید تا مشتریان به شماره فکس خودتان فکس ارسال کنند. پس از اتمام این 2 مرحله ساده شما میتوانید فکس های خود را از نرم افزار CRM  به صورت PDF ارسال کنید. و همچنین پیگیری تحویل آن را از خود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خود انجام دهید و نیاز به پیگیری از مشتری نباشد. همچنین فکس های دریافت شده را نیز بدون نیاز به…

ادامه ←

پیش فاکتور ساز آنلاین در نرم افزار CRM آریا

نسخه 5.5 نرم افزار CRM آریا منتشر شد که در آن شما میتوانید آنلاین پیش فاکتور و یا فاکتور بسازید. همچنین در نسخه جدید نرم افزار اتوماسیون اداری و CRM آریا شما قابلیت ساخت محصولات و انبار داری و لیست قیمت را دارید. پلاگین محصولات و انبار داری شما با نرم افزار محصولات و انبار داری قادر خواهید بود محصولات خود را به همراه تعداد موجود و قیمت خرید و فروش و غیره ثبت کرده و دسترسی محدود به گروه های کاربری دلخواه دهید. همچنین نرم افزار محصولات و انبار داری توسط پلاگین فرم ساز آنلاین ساخته شده و شما قادرید فیلد های آن را اضافه یا کم کرده و همه چیز آن را بدون نیاز به کد نویسی تغییر دهید. پلاگین پیش فاکتور ساز آنلاین شما با پیش فاکتور ساز آنلاین قادر خواهید بود محصولات خود را افزوده. مالیات تائین کرده . پرداختی قبلی مشتری را افزوده و با…

ادامه ←

افزوده شدن IMAP صندوق پستی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آریا

سلام, امروز نسخه 5.3 نرم افزار رایگان CRM آریا منتشر شد که نکته مهم آن افزوده شدن IMAP صندوق پستی به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری آریا میباشد. شما با IMAP میتوانید کلا ایمیل های های خود را از طریق CRM کنترل و مدیریت کنید. از مزایای صندوق پستی اضافه شد به مدیریت ارتباط با مشتری آریا میتوان به کش کردن همه ایمیل ها و فول ایجکس بودن آن اشاره کرد که باعث میشود: حتی زمانی که دسترسی به اینترنت مقدور نیست شما ایمیل های خود را میتوانید مشاهده کنید سرعت به شدت بالای سیستم FULL AJAX mailbox که حتی سرعت مرور ایمیل ها را از خود صندوق پستی الکتریک شما بیشتر میکند. قابلیت تشخیص ایمیل های دریافتی و ارسالی اگر در سازمان ها یا مخاطبین ایمیل آنان ثبت شده باشد. طبقه بندی ایمیل های و آرشیو کردن کلیه ایمیل ها در سازمان افزوده شده یا مخاطب افزوده شده…

ادامه ←